Погано взуті й дуже бідні: головред Russia Today принизила лікарів

Погано взуті й дуже бідні: головред Russia Today принизила лікарів

Лікарі завжди дуже втомлені, завжди погано взуті й очевидно – дуже бідні

Про це заявила головний редактор кремлівського Russia Today Маргарита Симоньян на своїй сторінці в соцмережі.

«Загалом, я викликаю безкоштовну “швидку”. І бачу цих людей – завжди дуже втомлених, завжди виснажених, завжди погано взутих і очевидно дуже бідних – ось вони піднімаються на другий поверх у кімнату сина за дубовими сходами в нашому гарному будинку в хорошому підмосковному селищі. І мені стає страшенно соромно…. Як ніби я це все вкрала», – зазначила вона.

Причиною виклику лікарів, за словами Симонян, є хвороба дітей.

«У мене хворіють діти. Син хворіє прямо зараз, і взагалі, вони іноді хворіють. Коли хворіють сильно і раптово, я викликаю їм ‘Швидку’. Викликала б платну, щоб безкоштовна дісталася тим, хто не може платити, але платна їде дуже довго, а коли у трирічної дитини блювота і під 40, вже якось не думаєш про соціальну справедливість», – наголосила вона.

телевизор пропаганда

У той же час користувачі мережі підкреслили, у кого «вкрала» Симоньян.

«Так і є, вкрала у платників податків», «Саме вкрала. Саме так», «По-перше, дійсно вкрала. Причому безпосередньо у цих самих лікарів, так. А, по-друге, соромно брехати з екрану. За чесно зароблене перед лікарями не соромно», «Це обмовка по Фрейду», – пишуть вони.

Нагадаємо, головний редактор RT Маргарита Симоньян повідомила про припинення мовлення телеканалу у Вашингтоні

«Компанія-провайдер, яка транслювала наш ефір у Вашингтоні, викинула нас з мережі мовлення. Через наш статус «іноагента», так», — написала головний редактор RT Маргарита Симоньян у своєму телеграм-каналі.

Нагадуємо також, британський регулятор у сфері телерадіомовлення у зв’язку з отруєнням колишнього полковника ГРУ Сергія Скрипаля і його дочки, не виключив можливості перегляду умов ліцензії, на підставі якої російський телеканал Russia Today віщає на території Великобританії.

Регулятор направив власнику ліцензій на мовлення RT попередження, в якому сказано, що Великобританія перевірить роботу каналу у відповідності з прийнятими нормами. Офіційний представник МЗС РФ Марія Захарова у відповідь на це заявила: якщо Лондон на це зважиться, британські ЗМІ працювати в Росії не будуть.

Як писала Politeka, російський пропагандистський телеканал «Росія 24» вкотре осоромився на показовому сюжеті обстрілу Сирії. Факт викриття показав користувач Necro Mancer в Twitter.

Так, сюжет про ракетний удар по Сирії насправді не що інше, як кадри обстрілу українського Луганська. Насправді ролик пропагандистів нібито Сирії був знятий в 2015 році.

Джерело: Politeka

матеріали рубрики
У Секторі Газа пекло, бойовики засипають Ізраїль вогнем, всюди крики: перші кадри трагедії У світі
У Секторі Газа пекло, бойовики засипають Ізраїль вогнем, всюди крики: перші кадри трагедії
Президент в люті: король Марокко спав з його дружиною, з’явився компромат У світі
Президент в люті: король Марокко спав з його дружиною, з’явився компромат
Останній ранок: дивовижний знімок, зроблений за мить до теракту 11 вересня У світі
Останній ранок: дивовижний знімок, зроблений за мить до теракту 11 вересня
Другие материалы раздела
Похожие статьи