Медведчук останнім часом став більш активним у політиці, що пов’язано з майбутніми виборами. Незважаючи на американські санкції, лідер «Українського вибору» в 2014 році став спеціальним посланником України на переговорах про обмін полоненими з сепаратистськими республіками в Донбасі. Після вступу політика в команду партії Рабиновича почався процес об’єднання української опозиції

Про це йдеться в статті аналітичного центру «Варшавський інститут», який присвятив матеріал впливу українських ЗМІ на громадську думку напередодні виборчих перегонів.

«Медведчук останнім часом став більш активним у політиці, що пов’язано з майбутніми виборами. У липні Медведчук прийняв запрошення партії Вадима Рабіновича «За життя». У листопаді Рабінович увійшов до складу «Опозиційного блоку», пов’язаного з так званою газовою групою. Рабінович і його партія почали процес об’єднання проросійських сил відразу після вступу в партію Медведчука», – повідомляє видання.

Припущення про те, що новий власник телеканалу «112 Україна» пов’язаний з головним політичним представником російських інтересів на Дніпрі Віктором Медведчуком, підтвердилися, повідомляє «Варшавський інститут».

«Ця ж людина недавно стала власником іншого відомого телеканалу NewsOne. Зміни у власності українських ЗМІ пов’язані з президентськими і парламентськими виборами в наступному році. Проросійський табір хоче надати найбільший вплив на громадську думку. Це є частиною російської стратегії, яка передбачає, що майбутні вибори вперше після революції 2014 року дають хорошу можливість почати реконструкцію відкрито проросійських політичних сил в Україні, які раніше були традиційно сильні», – йдеться в статті.

Популярні новини зараз

Тепло скінчилося, осінь готує українцям жорстке випробування: точний прогноз погоди

Каменських без сорому виставила напоказ груди в латексному ліфчику: "Будь-яка позаздрить"

Біда трапилася з Лободою під час концерту в Росії: відео інциденту злили в мережу

Хто покинув проект "Танці з зірками": найважливіші моменти 12 випуску

Показати ще

Видання повідомляє про те, що депутат від «Опозиційного блоку» Тарас Козак виявився реальним власником всіх шести телеканалів, що входять в групу «112 Україна».

«Підозри, які з’явилися в попередні місяці, після зміни позиції офіційного власника підозри, в тому, що телебачення контролюється Медведчуком, підтвердилися. Тепер з’ясовується, що компанією володіє член парламентського комітету з податкової і митної політики Верховної Ради Тарас Козак. Відомо, що в минулому він тісно співпрацював з Медведчуком. У жовтні Козак купив телеканал NewsOne», – пише «Варшавський інститут».

Сайт також звертає увагу на інтерв’ю Віктора Медведчука телеканалу «112 Україна», яке відбулося «відразу після зміни керівництва» телемовника.

«Відразу після зміни керівництва телеканал «112 Україна» провів інтерв’ю з Медведчуком, в якому він прокоментував голодування Сенцова і порадив не робити будь-якого тиску на Росію. Лідер проросійської організації «Український вибір» виявився першим гостем в програмі «Велике інтерв’ю з великим політиком» на популярному телеканалі», – нагадує «Варшавський інститут».

Видання також повідомляє читачам деякі дані з біографії впливового українського політичного гравця.

«Віктор Медведчук – колишній керівник апарату президента Леоніда Кучми. Він вважався впливовою особою в українській політиці в період, що передує помаранчевій революції. Медведчук – близький друг Путіна. Президент Росії є хрещеним батьком дочки українського політика. Можливо, через його прекрасні відносини з Кремлем або, може бути, через пропозиції Росії, в 2014 році Медведчук став спеціальним посланником України на переговорах про обмін полоненими з сепаратистськими республіками в Донбасі. З березня 2014 року він перебуває під американськими санкціями», – повідомляє автор статті.

Нагадаємо, «Опозиційну платформу» можна вважати реалізацією плану Медведчука по об’єднанню опозиції і висуненню єдиного кандидата.

Як повідомляла Politeka, 5-6 партій вже готові приєднатися до об’єднання «Опозиційна платформа – За життя» Бойка-Рабіновича.

Також Politeka писала, що «Опозиційна платформа – За життя» здатна взяти до 35% голосів.