Аккаунт у соціальній мережі Facebook народного депутата України, співголови фракції «Опозиційна платформа – За життя» Вадима Рабіновича заблоковано на 30 днів після його публікації, яка спростувала про обмін полоненими між Україною і РФ, який нібито відбувся 

Про це повідомив помічник Рабиновича, журналіст Володимир Кацман на своїй сторінці в Facebook.

«Повідомляю, що після публікації на своєму акаунті в Facebook спростування деяких повідомлень про обмін полоненими, який нібито вже відбувся, і їх прильот до Києва, ФБ-сторінка народного депутата України, співголови фракції «Опозиційна платформа – За життя» Вадима Рабіновича заблокована без пояснень на 30 днів», – написав журналіст.

Він також повідомив, що спроби розібратися з причиною такого дивного рішення робляться постійно, але поки, на жаль, до конкретного результату не привели. Також Володимир Кацман привів пост Вадима Рабіновича, який, судячи з усього, став причиною блокування:

«Про звільнення наших полонених: 1. На жаль, брехня. 2. Благаю: менше пі..ть, якщо хочете результату. 3. Не втрачайте надію – все буде добре»

Популярні новини зараз

Скуйовджена Лорак викликала подив зовнішністю в реальному житті, різниця величезна: "Зварювальник"

Нікітюк у міні-спідниці та майці вразила весняним образом: "Хтось плагіатить Дорофєєву"

Повністю роздягнена "Холостячка" Ксенія Мішина прийняла душ і розкрила свій секрет: "Я регулярно..."

Зупинилося серце маленького українця, який отримав опіки після гри з сірниками: "більше 90% тіла..."

Хвора Лілія Ребрик звернулася до українців, заговоривши про самопочуття: "Ситуація аж ніяк не додає мені оптимізму!"

Показати ще

Крім цього, у своїй публікації журналіст Кацман розмістив відео Рабіновича, який розповідає, що везе комусь в подарунок «спеціально підкопчене на диму полтавське сало і український чорний хліб», проте не повідомив, кому призначається цей подарунок, пообіцявши повідомити про це пізніше.

Нагадаємо, в ніч з 29 на 30 серпня низка ЗМІ повідомила про обмін полоненими між Україною і РФ, який нібито вже відбувся. Пізніше, вже після Вадима Рабіновича, цю інформацію спростували і офіційні особи.