Рішення заборонити ретрансляції російського телеканалу «Дождь» потрапило в заголовки інозмі

Про це повідомляє Politeka.

На сайті Global Voice, одного з найбільших багатомовних електронних ЗМІ, що висвітлює новини медіаринку, опублікована новина із заголовком «Україна заборонила єдиний незалежний російський телеканал».

Global Voice

У ній розповідають про те, що Україна з весни 2014 р. заборонила не лише російські новинні телеканали, а й спортивні, розважальні та канали фільмів із Росії. «Дощ» був останнім російським телеканалом, який ретранслювали українські провайдери.

Популярні новини зараз

Полякова раптово заговорила про розлучення, спливла правда про сварки в родині зірки: «Він залишить мені все»

Дорофєєва збирається повторити долю Каменських: "Всі ці роки я набиралася досвіду"

11-річна дочка Кошового з "Квартал 95" приголомшила недитячим фото: "це вже занадто"

Пугачова з дочкою з'явилися на публіці в чорному: "як сестри"

Показати ще

Рішення заборонити «Дождь» стало сюрпризом для багатьох, адже телеканал має невелику кількість своїх абонентів – 500 тис. телеглядачів, заявив редактор цього російського каналу Роман Баданін.

Про те, що канал втратив півмільйона своїх глядачів в Україні, пише і сайт The Calvert Journal, що висвітлює події на пострадянському просторі та балканських країнах. Журналісти видання також повідомляють, що понад 60 російських каналів уже заборонилив Україні через порушення закону про рекламу і тому, що  вони загрожують національній безпеці.

The Calvert journal

Інтернет-ресурс повідомляє що причиною заборони «Дождя» стало розміщення в ефірі телеканалу комерційної реклами. Законодавство України забороняє рекламу в ефірі іноземних телеканалів, за винятком каналів, що підпадають під юрисдикцію членів ЄС і держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, а Росія не є такою державою.

Британський Broadband TV News, який розповідає про новини цифрового телебачення по всій Європі та в світі, також присвятив телеканалу статтю «Україна заборонила російський канал «Дождь».

Broadband TV News

За інформацією цього медіаресурсу, «Дождь» постійно порушував шосту статтю закону «Про телебачення і радіо», а також в своїх репортажах вказував, що анексований Крим є нібито частиною Росії.