Верховний касаційний суд Італії не став заводити позов щодо британського журналу The Economist, який пред’явив колишній прем’єр-міністр країни Сільвіо Берлусконі

Про це пише Politeka з посиланням на Life.

Берлускони продал “Милан” китайцам

Так, італійський суд встав на сторону британського видання, ухваливши, що публікація 16-річної давнини, яка не сподобалася політику, насправді являла собою приклад свободи слова.

За інформацією ЗМІ Італії, політик звернувся до суду з вимогою визнати, що не відповідають дійсності відомості зі статті, яку видання опублікувало під час виборчої кампанії 2001 року. The Economist стверджував, що Берлусконі не годиться в прем’єри, а влада йому дісталася завдяки темному фінансовому минулого, а також частці в капіталі трьох телеканалів.

Касаційний суд Італії постановив, що публікація не містить наклепу – згідно з судовою постановою вона, навпаки, являє собою приклад працюючої свободи слова. Тепер медіамагнату і політику доведеться заплатити 10 тисяч євро за судові витрати.

Популярні новини зараз

Тепло скінчилося, осінь готує українцям жорстке випробування: точний прогноз погоди

Кабмін збирається легалізувати азартні ігри: що зміниться

Пальчевський відповів на незручні запитання про Зеленського і Порошенка: У мене відібрали б...

Хто покинув проект "Танці з зірками": найважливіші моменти 12 випуску

Показати ще

Як вже писала Politeka, Генпрокуратура України закликала правоохоронців Італії допитати екс-прем’єр-міністра Сільвіо Берлусконі у справі про відвідування ним окупованого Крыму  у вересні 2015 року.

Раніше Берлусконі пережив 4-годинну операцію на сердці, яку провели лікарі однієї з італійських клінік. Хірурги змогли замінити дефектний аортальний клапан.