Інформація про покупку Сергієм Курченком «Українського медіа-холдингу» за «брудні кошти» є проплаченим замовленням, яке не матиме серйозних політичних наслідків

Про це заявив голова Центру прикладних політичних досліджень «Пента» Володимир Фесенко, повідомляє UA.News.

Коментуючи поширений телеканалом AlJazeera матеріал, політолог назвав його «зливом» і не виключає, що це не останній скандал такого типу.

«Це банальний «злив». Я навіть можу сказати скільки коштує виконання такого замовлення AlJazeera – 85 тисяч доларів. Сумно, що цей телеканал перетворюється на банальний «зливний бачок». Я думаю, що через цей скандал нічого серйозного не станеться.

На думку політолога, замовниками «компромату» могли виступити російські спецслужби або українські олігархи.

Популярні новини зараз

73-річна Ротару здивувала зовнішністю, вийшовши в світ вперше за довгий час: "Я сумувала!"

Трагедія на українській трасі, з'явилися перші фото: "За кермом був 13-річний"

Життя чоловіка обірвалося в одну мить на одеській трасі, кадри: "хотів купити полуницю"

"Так і не почав дихати": українець помер після укусу комах, деталі нещастя

Настя Каменських показала їх з Потапом малятко, про яке мало хто знає: "Стаєш на тата схожа"

Показати ще

«Авторами цього «зливу» можуть бути російські спецслужби, оскільки вони багато знають про нюанси, пов’язані з Сергієм Курченком. Однак може бути ще хтось, хто активно домагається зміни влади в Україні. Зокрема, може бути причетний бізнесмен, який судиться в Лондоні та з’ясовує відносини з приводу банку, який йому раніше належав», – уточнив Фесенко.

Говорячи про можливі наслідки поширеного арабським ЗМІ «зливу», Фесенко не прогнозує істотного впливу на імідж та рейтинг Петра Порошенка в контексті виборів.

«Цей «злив» та галас істотно не вплинуть на рейтинг Порошенка на президентських виборах 2019 року. Якщо і буде якийсь вплив, то він буде мінімальним. Серйозно впливати на імідж і рейтинг політика або чиновника такі речі можуть лише якщо вони трапляються під час виборчої кампанії, а до найближчих виборів ще більше року», – нагадав голова Центру «Пента».

Як повідомлялось раніше, телеканал AlJazeeraоприлюднив дані, які начебто вказують на те, що третина коштів, які СергійКурченко сплатив у 2013-му році при покупці  «Українського медіа-холдингу», має сумнівне походження.