Народний депутат від Оппоблока Вадим Рабинович домовлявся про покупку земельної ділянки вартістю 12 мільйонів доларів на острові Сен-Мартен, який входить до складу Франції

Про це пише в Facebook блогер Дмитро Палагнюк. У себе на сторінці він виставив відео – сюжет французького телебачення.

Стало відомо, як нардепи ділили посаду омбудсмена

«Французьке телебачення показало Вадима Рабиновича. Омар Арфуш французький політолог: пропагандист для Російської преси, домовився про зустріч з продавцем земельної ділянки на острові Сен-Мартен, вартістю в 12 мільйонів доларів. Вадим Рабинович хоче побудувати собі на острові найбагатших людей світу дім», – пише Палагнюк.

Він також додав, що Омар виступив в якості перекладача. Блогер також нагадує, що Омара Арфуша і Вадима Рабиновича пов’язують дружні стосунки. Наприклад, вони зустріли на острові новий рік в розкішному ресторані, де Рабинович оплатив святкову вечерю за 20 тисяч доларів на шістьох.

На відео показані переговори з продажу земельної ділянки, господар ділянки запевняє – якщо ви купите цю землю, то вам позаздрять.

Популярні новини зараз

Екс-чоловік Ані Лорак після примирення показав сімейну ідилію, возиться з дочкою і новим малюком: "Це моя..."

Булітко з "Дизель шоу" в одному рушнику влаштувала танці з подругою і осоромилася: "Чоловік прийшов"

Синоптики терміново попередили про погіршення погоди, оголошено жовтий рівень небезпеки: які області заморозить

Горбунов показав затишне сімейне гніздечко, де живе з Осадчою: "Молодці, чудове"

На Землю насуваються потужні магнітні бурі: названа дата найсильнішого " удару"

Показати ще

ЗМІ нагадують, що Рабинович є українським медіа-магнатом та засновником ТОВ “НЬЮС НЕТВОРК” та ТОВ “АППІА”. Власником телеканалу News One зараз є його однопартієць Євгеній Мураєв. З 2013 року Рабінович був власником телеканалу News Network, який у 2014 році було перейменовано на телеканал “Rabinovich TV”. Тоді ж Рабінович забрендував й радіостанцію, перейменувавши “Радіо Ренесанс” на “Рабінович ФМ”.

Джерело: Politeka