Російську тенісистку Єлизавету Кокліну дискваліфікували за допінг

Спортсменку відсторонила від змагань Міжнародна тенісна федерація (ITF).

Кокліна дискваліфікована з тенісу на один рік.

Тенісистку усунули з 23 жовтня 2017 року. У минулому році, на турнірі в Стамбулі, тестування показало, що в організмі юної Єлизавети містяться фуросемід і торасемід – препарати, внесені в список заборонених.

Спортсменка намагалася довести, що речовини потрапили в її кров випадково, але марно. Під час додаткової експертизи слова Кокліной не підтвердилися, так що дівчина виступає на юніорському рівні.

Популярні новини зараз

Пора бігти в обмінники, українців попередили: "Найближчим часом курс долара..."

Українка з 13-м розміром бюста роздяглася і зібрала натовп, танцюючи під музику: "Можна пишатися всій країні"

Аллу Пугачову затримали в Москві у гучній справі: "повели під руки", кадри

Нова компенсація для українців, рішення прийнято: "П'ять тисяч гривень отримає той, хто..."

Показати ще

У лютому Єлизавета разом з Дарією Детковской виграла турнір ITF в Ірані.

Дарья Детковская и Елизавета Коклина
Дарья Детковская и Елизавета Коклина

Михалина Лисова, російська паралімпійська спортсменка, подала в суд на німецьку газету Bild та виграла справу.

Конфлікт був заснований на тому, що видання звинуватило спортсменку в прийомі допінгу.

В одній зі статей російську шестикратную паралімпійську чемпіонку назвали “росіянкою, що приймає допінг”. Звісно, така заява зашкодила репутації Лисової.

Скориставшись своїми законними правами, спортсменка спочатку звернулася в саму газету і попросила опублікувати спростування написаного про себе. Видання від такого відмовилося.

Окружний суд Гамбурга встав на сторону росіянки і видав судову заборону, в якій було зазначено: той факт, що газета Bild у своїй статті, про яку йде мова, назвала Лисову “росіянкою, яка приймає допінг”, є порушенням її прав. У зв’язку з цим газеті Bild, що дала анонсом для зазначеної статті таку провокаційну назву, заборонили надалі називати Михалину “росіянкою, яка приймає допінг” і наказали видалити статтю з сайту видання », – повідомила прес-служба Паралімпійського комітету Росії.