За трансляцію спортивних подій із Ріо-де-Жанейро на “UA: Перший український” бюджет виклав 2 млн євро. Про це пише Чемпіон, посилаючись на джерела в уряді.

Волейболістки в Ріо поставили на ноги двох інвалідів (фото)

Керівництво “UA: Перший” хотіло також отримати у своє розпорядження 70 тис доларів для власних кореспондентів у Ріо. Але на цю пропозицію в Кабміні відповіли відмовою.

Телеканал мав можливість продати субліцензію на трансляцію Олімпійських ігор за 500 тис доларів, проте зажадав за неї вдвічі більшу суму і позбувся потенційного покупця.

Нарікання на якість трансляції джерело в уряді пояснило поганою роботою співробітників “UA: Перший”. Сплачена ліцензія на трансляцію ігор дає право використовувати відео, що отримується не лише з центральної камери, а й з багатьох інших. На телеканалі не змогли якісно відібрати цікаві для глядача події, що і стало причиною нарікань.

Нагадаємо, у середу, 17 серпня, поліція Бразилії зняла з рейсу двох американських плавців – Джека Конгер і Гуннара Бенца, підозрюючи їх у неправдивих свідченнях.

Популярні новини зараз

Потужний вибух прогримів в Одесі, все у вогні: кадри і подробиці з місця НП

Синоптики попередили про різку зміну погоди: кому не пощастить

Не живе вдома: з'ясувалася тривожна причина «заплаканности» Олени Зеленської

Українці пішли на крайність через безробіття: "за комуналку собаку не продали, зате..."

Показати ще