Центральні телеканали України промовчали про масштабну акції в центрі Києва, яку ініціював екс-губернатор Одещини 27 листопада, щоб висловити недовіру до Верховної Ради

Про це свідчать результати моніторингу громадської організації «Центр контент-аналізу» в facebook, передає Politeka.

Так, сюжет із акцією Саакашвілі не показали: 1 + 1, Інтер, ICTV, 112 канал, 5 канал, ТРК Україна, UA: Перший.

І лише менш відомі телеканали: канал 24, Espresso.tv і Hromadske.tv – випустили загалом 7 сюжетів про акцію Саакашвілі.

Варто зазначити, що на сайтах каналів 1+1, UA: Перший і 112 були новини про захід.

Популярні новини зараз

Нове фото сина Пугачової і Галкіна наробило шуму в мережі: "Немає нічого спільного"

Пішов з життя відомий актор, який був творцем "Кінотавра": так і не вийшов з коми

Дружина "Холостяка" Добриніна у вузенькому костюмі показала, наскільки встигла схуднути: кадри

ЗНО-2022: МОН змінило правила для абітурієнтів, з'явилися подробиці

Погода різко зміниться після вихідних, снігопади і заморозки накриють Україну: де буде найхолодніше

Показати ще
Саакашвілі на мітингу використав знаменитий лозунг Трампа (фото)

Інші канали не досліджували.

Соратник Саакашвілі, також виходець із Грузії, який був заступником генпрокурора, Давид Сакварелідзе прокоментував це так у своєму Facebook.

«Ми перевірили, як виконують “темник” про заборону висвітлення на телебаченні діяльності Саакашвілі. Телеблокада від Порошенка нас не зупинить!» – написав він.

Як писала Politeka, 27 листопада в Києві, на вулиці Грушевського, пройшла акція, ініційована екс-губернатором Одещини Михаілом Саакашвілі. На неї, за різними оцінками, прийшли від 2 до 5 тис. активістів. На заході вимагали дострокових виборів до Верховної Ради.