Проблема з ліцензією телеканалу «1+1» могла виникнути після рішення про націоналізацію ПриватБанку, власниками яких є Ігор Коломойський

Так, на думку джерел із Нацради з телебачення і радіомовлення, а також високопосадовців Адміністрації президента, власник телеканалу міг змінити його структуру власників, що і стало причиною ситуації навколо бланка ліцензії, пише «Українська правда».

Коломойський втратив контроль: що на Заході пишуть про Приват

Зокрема, як стверджує джерело з Нацради, після націоналізації «Привату» від телеканалу була витребувана «актуальна інформація про його власників». «Але керівництво «1+1» відмовилося і тепер вимагає від нас видати бланк про продовження ліцензії на руки, хоча за законом ми маємо право не видавати його до 6 січня», – додав він.

Водночас в АП стверджують, що ще минулого тижня було отримано інформацію про те, що Коломойський після рішення про націоналізацію ПриватБанку почав процес переоформлення частини своїх активів на інших власників.

На думку джерел, це робиться, щоб уникнути ситуації, в яку потенційно потрапляють курортний комплекс «Буковель» та Міжнародні авіалінії України (МАУ).

Популярні новини зараз

Якою Ольга Фреймут була до слави, красивими не народжуються: "Криві зуби, товстенька...", невідомі фото

Комаров і Дорофєєва терміново звернулися до українців за допомогою, трагічні деталі: "давайте відмовимося..."

Подорослішала дочка Кіркорова потрясла зовнішністю: "Булькаті обидва"

"Це жах": Волочкова остаточно втратила сором, змусивши чоловіків мацати її бюст, топ ганебних фото

Показати ще

Нагадаємо, як повідомляла Politeka, 29 грудня телеканал «1+1» зробив заяву, що термін ліцензії на мовлення каналу спливає, а Нацрада її не подовжує. Також стверджується, що АП має намір передати контроль над каналом в інші руки.

Як стверджує голова Нацради Юрій Артеменко, телеканал «1+1» має представити оновлену інформацію про кінцевих бенефіціарів. Нібито це пов’язано з націоналізацією ПриватБанку.

У відповідь на цю заяву гендиректор «плюсів» Олександр Ткаченко припустив, що позиція Нацради залежить від АП, якій «невигідно мати непідконтрольний медіаресурс».