Так званим “начальником пропаганди” в Росії є перший заступник керівника адміністрації президента і куратор інформаційної політики Олексій Громов

Про це йдеться в опублікованому в матеріалі видання “Проект”.

Згідно з даними джерел видання, Кремль поставив Громова “біля керма” російських телеканалів.

Таким чином, він стежив за тим, щоб замовчувати масові протести в Росії 26 березня 2017 року, “акуратно висвітлювати скандал” навколо Анастасії Вашукевіч (Насті Рибки) і “не дуже сильно критикувати” бізнесмена Олега Дерипаску, а також зняти з ефіру телеканалу “Росія “кадри стрілянини в коледжі в Керчі восени 2018 року.

Популярні новини зараз

Брежнєва не стримала емоцій, загримівши з Вєркою Сердючкою та її мамою в поліцію: "Сама не вірю, що..."

"Холостяк" Заливако принизив закохану "Зайку" на очах у всієї країни: "Юля йому більше не цікава"

Дружина продюсера "Квартал 95", приспустивши сукню, поділилася правилом життя: "Запам'ятай раз і назавжди..."

Олег Винник, в житті якого з'явилася красуня з "Х-Фактора", оголосив про важливу подію: "Слава Богу!"

"Холостячка" Мішина після від'їзду від Еллерта опинилася у хоромах іншого чоловіка: "Якщо Бог дасть..."

Показати ще

Джерела “Проекту” стверджують, що ці розпорядження виходили безпосередньо від Громова, якого в розслідуванні називають “керівником російської державної пропаганди”.

Зірка соцмереж розбилася насмерть, намагаючись зробити селфі в бікіні: фото красуні

Видання в першому випадку посилається на “людини, близької до кремлівської адміністрації”, у другому – на людину “чула телефонну розмову” про Дерипасці. Імена цих людей не називаються.

У матеріалі узагальнені як широко відомі факти, так і менш відомі твердження про Громова, а також його оточенні і сім’ї. У ряді випадків джерелами названі не звані по іменах співрозмовники “Проекту” в Кремлі або в сфері медіа.

У розслідуванні також стверджується, що співвласником компанії, що організовує поїздки журналістів “кремлівського пулу”, є колишній однокурсник і товариш по службі Громова Михайло Брюханов.

Нарешті, видання пише про дружніх і ділових відносинах між Громовим і главою телеканалу RT Маргаритою Симоньян і зазначає, що “перед публікацією цієї статті навколо журналістів” Проекту “почали відбуватися дивні речі. В політичних каналах російського Telegram з’явилися пости зі звинуваченнями” Проекту “у виконанні замовлення від американців”.

Нагадаємо, у пропагандиста Путіна знайшли нову віллу в Італії: ціна зашкалює.

Як повідомляла Politeka, головний путінський пропагандист Кисельов позбудеться мільйонів.

Також Politeka писала, що Соловйов став посміховиськом: «найдорожчий« рот »російського ТБ».