Соратник одного з лідерів президентських перегонів у Франції Еммануеля Макрона звинуватив у брехні російський телеканал RT і інформаційне агентство Sputnik

Соцмережі гостро висміяли новий фейк роспропаганди

Про це повідомляє «РИА-Новости».

Генеральний секретар руху “Вперед” (En Marche!) Рішар Ферран звинуватив телеканал RT і інформаційне агентство Sputnik в їх впливі на французьке “демократичне життя”.

“Сьогодні потрібно дивитися на факти: два великих ЗМІ, RT і Sputnik, які належать російській державі, роблять свої щоденні новини з поширення, розвитку брехливих новин. Потім ці новини беруться, цитуються і впливають на наше демократичне життя”, – заявив Ферран.

За словами Феррана, в одному з блогів з’явилася інформація про те, що Макрон під час візиту до Лівану проживав в посольстві Франції “за рахунок платників податків”. Інформація була помилковою, але чутки все одно поширилися.

Популярні новини зараз

"Вийшли з білим прапором": з'ясувалося, що насправді зараз відбувається на "Азовсталі"

Новий поворот у скандалі через оцінки українського журі Євробачення-2022 для Польщі: "Будемо відвертими..."

Арестович записав відео з повідомленням про своє вигнання з Офісу президента: "Вважаю себе щасливою людиною"

Катастрофа для росії: розкрито деталі знищення понад 400 окупантів при спробі перетнути Сіверський Донець

"Добрий день, нам каюк": Арестович розкрив українцям, що від них приховував

Показати ще

За словами Феррана, Макрон став об’єктом атак російських ЗМІ, оскільки хоче “сильну Європу навіть перед обличчям РФ”, в той час як інші кандидати більш дружньо налаштовані по відношенню до Росії.

фото: front.bg