Журналіст “Громадське радіо” Ірина Ромалійська прийшла до невтішного висновку – комунальне підприємство “Харьковские известия” працює, в тому числі, для російських окупантів – т.зв. “Новинне агентство Харків” (НАХ), яке базується в С.-Петербурзі і фінансується “кухарем Путіна” Євгеном Пригожиним

Про це пише “Главное”.

Харківське агентство Нахньюз (http://nahnews.org/) періодично вистрілює якимись фейками і провокаціями. Грішною справою думала, що  його утримують якісь місцеві любителі “русского мира”, але у кого не запитаю – ніхто не знає прізвище власника. А ось випадково натрапила в статті пітерського видання “Фонтанка”: “Інтерес Євгенія Пригожина до українських подій відомий – «Новинне агентство Харків »(НАХ) з філією в Криму засновано восени 2013 року …”. Ось тут.

Євген Пригожин – власник пітерського ресторану, в якому любив їсти Путін. Став одним з найвпливовіших людей в нинішній Росії. Це йому, наприклад, належить проект “Ольгино” з усіма тролями. Це він стежив за місцевою опозицією. Це йому приписують фінансовано таємничої приватної військової компанії “Вагнер”, яка виконує брудну роботу. Тепер ось виявляється, що це він заповнює харківський медіапростір.


ПС. Ой, як незручно вийшло! Подивилася кілька відео цього агенства. Ось, наприклад, запитують у харків’ян: “Де ви збираєтеся святкувати Новий Рік?”. Голос “журналіста” змінен – не впізнати. Але. Таймкод – 1:18. Увага!!! У кадр потрапляє брендований міркрофон – так це ж “Харьковские известия”! Хто не знає – це по паперах міське комунальне підприємство. На ділі – ресурс, абсолютно підконтрольний мерові Харкова Геннадію Кернесу.

Популярні новини зараз

Каменських показала, як насправді розважалася в Мексиці без Потапа: "Ох, скоріше б..."

Астаф'єва виставила своє «багатство» напоказ й влаштувала брудні танці: «Це вже занадто...»

Спливли архівні кадри Корольової з Ніколаєвим: Тарзан про таке й не мріяв

Лобода влаштувала в тонкій білизні інтимну фотосесію в своїй спальні: "Як голодна кішка"

Показати ще

kernes